| 1 | 1042-INT | آسیب شناسی برنامه جدید کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر دانشجو-معلمان و ارائه راهکارها (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان) | اله نظر  علی صوفی، مهین   کیخانژاد، هما  کیخا | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1032-INT | آسیب شناسی کارورزی دانشجو معلمان از دیدگاه مدیران مدارس | رباب  رحمتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 3 | 1130-INT (R1) | آسیبشناسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائهی الگوی مطلوب | مسلم  شجاعی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 4 | 1177-INT | آسیب ها و چالش کارورزی دانشگاه فرهنگیان و ارائه راهکار های مطلوب | رضا  مسعودی، امیر  پورشاهرودی، رمضان  پای برجای، جواد  نصیری وطن، محمدمهدی  منادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 5 | 1172-INT | اثربخشی برنامه درسی کارورزی1 بر دانش های معلمی دانشجومعلمان | زهره  کرمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1085-INT (R1) | اثربخشی برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجومعلمان | محمدرضا  سهیلی، علی  لطفی، حسین  واقعی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 7 | 1160-INT | ارزیابی برنامه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و کیفیت اجرای آن در مدارس شهر قم | حمید  جعفریان یسار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 8 | 1091-INT (R1) | ارزیابی عوامل موثر درعدم تحقق اهداف آموزشی و میدانی در دوره کارورزی در مدارس ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان | ابراهیم  تقوی مقدم، فرشته  کمالی استاد، صبا  رختیانی، سیده عارفه  اکبری، فاِیزه   کریمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1133-INT (R1) | ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجومعلمان استان بوشهر | علی اکبر  قاسمی، محمد  سلیمانی، یاسر  درتاج | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1102-INT | ارزیابی و تطبیق عناصر برنامه درسی کارورزی تربیت معلم ایران و فنلاند | فروغ  مرادیان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 11 | 1009-INT | ازکارورزی تا درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی | کیمیا  رضایی پور | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 12 | 1088-INT (R1) | بررسی آسیب ها و چالش های موجود در برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان ایران به منظور ارائه الگوی مطلوب و کارامد | لعیاالسادات  حسینی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 13 | 1114-INT | بررسی اصول روایت نگاری تاملی دانشجو معلمان در برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | محمد علی  پیرکمالی، عزیز الله  رودینی، سبا  میردادی، علیرضا  میردادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 14 | 1111-INT (R1) | بررسی الگوهای نوین و منطبق با برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | محمد علی  پیرکمالی، خدیجه  شهرکی گلشن، صدیقه  گلشن، نعمت اله  پیرکمالی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 15 | 1037-INT | «بررسی برنامهریزی درسی پنهان در تجربیات کارورزی دانشجو - معلمان دانشگاه فرهنگیان» | حسن  میرکمالی، مهدیه   رهدار پور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 16 | 1156-INT (R1) | بررسی تجارب کارورزی دانشجومعلمان از یک روز فعالیت حرفه ای در زیست بوم محلی | سارا  امانی لاری، اصغر  محفی نسب | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 17 | 1026-INT | بررسی تجربه زیسته دانشجو معلمان آموزش ریاضی از واحد درسی کارورزی دو | اعظم  معتمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 18 | 1070-INT | بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی3 ، مطالعهای پدیدارشناختی | سمیرا  روحی، شهناز  ولی پور هفشجانی، فاطمه  قندی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 19 | 1100-INT (R1) | بررسی تطبیقی ارزشیابی کارورزی دانشگاه فرهنگیان با دانشگاههای دیگر جهان | زهراسادات  حسینی، پروین  جعفری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 20 | 1119-INT | بررسی جایگاه هوش مصنوعی به عنوان مربی هوشمند در برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | حسین  عباسی، بهنام  رسولی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 21 | 1041-INT | بررسی چالش ها و آسیب های درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | معصومه  سمائی دستجردی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 22 | 1024-INT (R1) | بررسی چالشها و مشکلات دانشجویان در دوره کارورزی | عباس  رهبری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 23 | 1008-INT | بررسی چالش های درس کارورزی به همراه راهکارهای آن بر اساس تجارب زیسته | شبنم  عباسی، عطیه  علی آبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 24 | 1007-INT (R2) | بررسی چالشهای کارورزی دانشجو معلمان: تجربیات ایران و کشورهای دیگر و راهکارهای پیشنهادی | نرگس  فیروزی فراشبندی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 25 | 1072-INT | بررسی رویکردهای نوین در طراحی دوره های کارورزی موجود در برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان | فروزان  ادیب فر، عاطفه  یاوری، ریحانه  رضوانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 26 | 1073-INT | بررسی صلاحیت ها و مهارتهای زیست حرفه ای موردنیاز معلمان ابتدایی در مدارس باتوجهبه نقش الگویی معلم | مرجان  سلیمان نژاد، رقیه  خدابخش، رحیم  محجوب | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1147-INT | بررسی فلسفه کارورزی تربیت معلم در کشورهای ایران سنگاپور و فنلاند | زهرا  نیرومند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 28 | 1044-INT (R1) | بررسی مزایا، محدودیت ها و چالش های کاربرد فناوری های نوین در کارورزی از دیدگاه معلمان دبستان های تهران | محمدمهدی  نامی، فرهاد  علی پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 29 | 1045-INT | بررسی مشکلات دوران کارورزی دانشجومعلمان رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان زنجان | محمدرضا  طوسی نصرآبادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 30 | 1017-INT (R1) | بررسی نقش برنامه درسی کارورزی بر رشد حرفه ای معلمان | امیرحسین  خلیلی، فرهاد   سهامی ابراهیمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 31 | 1056-INT (R1) | بررسی نقش فناوری اطلاعات در برنامهریزی درسی کارورزی (مورد مطالعه: دانشجو معلمان سال تحصیلی 1403-1402) | فاطمه  موسی زاده، شفیعه    موذن پور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 32 | 1049-INT (R1) | بررسی نقش فناوری اطلاعات در پیشبرد برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان در استان سیستان و بلوچستان | محمدعلی   پیرکمالی، محبوبه  غفاری نژاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 33 | 1075-INT | بررسی و تحلیل کمبودها و آسیب های برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر الگوهای جهانی | مریم  شیروانی، سارا  حاجی زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 34 | 1171-INT | برنامه درسی کارورزی، معتبرترین برنامه درسی تربیت معلمان حرفهای در دانشگاه فرهنگیان | حمید  جعفریان یسار، فرزانه  جعفریان یسار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 35 | 1083-INT | بهبود فرایند آموزش درس تقسیم و بخش پذیری ریاضی پایه چهارم ابتدایی با رویکرد کارورزی۴ | نارین  مرادی، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 36 | 1166-INT | پوسترمقاله ارزیابی و تطبیق عناصر برنامه درسی کارورزی تربیت معلم ایران و فنلاند | فروغ  مرادیان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 37 | 1048-INT | پیش بینی مدیریت کلاس درس در دانشجومعلمان کارورز: نقش باورهای خودکارآمدی و حل مساله اجتماعی | فرشته  چراغی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 38 | 1157-INT | تأثیر دوره های کارورزی بر توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: مدارس چندپایه ی دوزبانه استان چهارمحال و بختیاری) | محسن  خسروی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 39 | 1127-INT (R1) | تأملی بر برنامهدرسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان با توجه به یافته های علمیپژوهشی مرتبط | بتول  بصیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 40 | 1061-INT | تاثیر آموزش معکوس بر بهبود مهارت دانشجو معلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی | بهزاد  رستمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 41 | 1079-INT | تاثیر برنامه درسی پنهان دانشگاه فرهنگیان و محیط کاری در توسعه اخلاق حرفه ای دانشجو معلمان | مجتبی  بولاقی، محمد علی  پیرکمالی، معصومه   باغبان قلعه نو، آیدا   صبابکی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 42 | 1152-INT | تبیین نظری توسعه حرفه ای دانشجومعلمان در برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان | رضا  مسعودی، امیر  پورشاهرودی، امیرحسین  مهرابیان، حمیدرضا  رجبلو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 43 | 1113-INT | تبیین نقش فناوری اطلاعات در برنامه درسی کارورزی به منظور دانش آفرینی در دانشگاه فرهنگیان | محمد علی  پیرکمالی، زهرا  دهباشی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 44 | 1066-INT | تبیین نقش کارورزی در توانمندسازی دانشجو معلمان آموزش زبان عربی | پوران  رضائی چوشلی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 45 | 1031-INT | تجارب زیسته دانشجومعلّمان دربارۀ آسیبهای برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه پدیدارشناختی | مینا  محبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 46 | 1103-INT | تجربه زیسته استاتید راهنمای درس کارورزی رشته تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان | فرزانه  داوری، سمانه السادات   خلیلی راد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 47 | 1067-INT | تجربه زیسته دانشجویان رشته مشاوره از کارورزی با رویکرد آسیب شناسانه | امیرعباس  باقری نژاد، عزت الله  ملک پور افشار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 48 | 1022-INT | تجربه زیسته من در تدریس درس تربیت بدنی در کارورزی دانشگاه فرهنگیان و چالشها و مشکلات پیش روی آن | پروانه  خواجه پور، فاطمه  لشکری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 49 | 1062-INT (R1) | تحلیل آسیبشناسانه برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان: ارائه یک مدل مفهومی | سمانه  منصوری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 50 | 1012-INT | تحلیل رویکردهای شخصی و حرفهای من دانشجو معلم (عالیه عربی) در بیانیه خود در دوره کارورزی 3؛ یک مطالعه موردی | فیروزه  علویان، عالیه  عربی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 51 | 1112-INT | تحلیل کارورزی و دانش آفرینی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم | محمد علی  پیرکمالی، احمد  آریایی نسب، راضیه  شهرکی میرزایی، فاطمه  شهرکی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 52 | 1134-INT | تحلیل محتوایی رابطه بین دوره کارورزی و توسعه حرفهای نومعلمان شاغل در کلاس-های چندپایه | نوید  ثنائی، علی  ملخاصی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 53 | 1038-INT | تحول در برنامه درسی کارورزی: کاربست فناورانه و تأثیر آن بر توسعه حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان | زهره  حمزه لو، بهاره  فضلی درزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 54 | 1077-INT | تربیت معلم چندساحتی در کارورزی: الزامات و راهبردها باتاکید برنقش معلم | معصومه  مقیمی فیروزآباد، شقایق  ابراهیمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 55 | 1173-INT | چالشهای دوره کارورزی دانشجو معلمان رشته الهیات و معارف اسلامی مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان سمنان | رحیم  کاویانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 56 | 1151-INT | چالشهای کارورزی از منظر دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی: مطالعه پدیدارشناسانه | بتول  سبزه، بتول  سبزه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 57 | 1060-INT | چالشهای کارورزی براساس تجارب زیسته دانشجومعلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان | محمد صادق  کریمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 58 | 1084-INT | چالشهای کارورزی و تأثیر آن بر توسعه حرفهای دانشجو معلمان: بررسی موانع و فرصتها | محمد  مجیدپور خوئی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 59 | 1106-INT | دانشجومعلمان، مهارتهای مورد نیاز، منش و زیست معلمی | حمیده  مخلصی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 60 | 1124-INT (R1) | دانشجو معلمان و مهارت های مورد نیاز، منش و زیست حرفه ای معلمی | محمد علی  پیرکمالی، فاطمه  شهرکی، نیلوفر  جهانتیغ، زهرا  میرکمالی، مهدیه  پیرکمالی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 61 | 1155-INT | رابطه برنامه ریزی درسی پنهان و هوش هیجانی با کیفیت بیانیه ی من در کارورزی3 دانشگاه فرهنگیان | مهناز  مهاجر قادرآبادی، طیبه  تجری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 62 | 1158-INT (R1) | رعایت اصول اخلاقی دانشجو معلمان کارورز به مثابه یک معلم | اشرف  منتظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 63 | 1168-INT (R1) | رعایت اصول اخلاقی دانشجو معلمان کارورز به مثابه یک معلم (اصلاحیه) | اشرف  منتظری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 64 | 1025-INT | رهیافتی پدیدار شناختی ازادراک مثبت تجربه زیسته دانشجو معلمان آموزش ریاضی از واحد درسی کارورزی یک | اعظم  معتمدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 65 | 1153-INT | رویکردهای مربیگری و ارشادگری معلمان: دلالتهایی بر کارورزی تربیت معلم | مهدی  نامداری پژمان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 66 | 1179-INT | شناسایی فرصتها و چالشهای برنامه درسی کارورزی در تربیت دینی دانشجومعلمان | فاطمه  ملاحسنی، حمیده  جلیلی، مریم  ایزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 67 | 1135-INT | شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر کارآمدی درس کارورزی در افزایش توان حرفهای دانشجو معلمان تربیت بدنی | مهتاب  نجفی، سمانه  راستگو، عاطفه  خمری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 68 | 1004-INT (R2) | فرصتها و چالشهای کارآموزی از دیدگاه دانشجو معلمان رشته مشاوره | مریم  حسینی اصل، زهره  حمزه لو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 69 | 1136-INT | کارکرد و تاثیر دوره کارورزی در مهارتهای معلمی دانشجو معلمان جغرافیا بر اساس دروس جغرافیای دوره دوم دبیرستان | مهدی  اسدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 70 | 1137-INT (R1) | کارورزی زیر چتر تربیت زیبایی شناسی | علی  ابراهیمی نیا | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 71 | 1183-INT | گفتمانسازی آموزههای انقلاب اسلامی و بررسی آن در برنامه درسی کارورزی تربیت بدنی | زینب  نقی لو، فرشته  کتبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 72 | 1150-INT (R1) | مدیریت چالش های کارورزی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان | معصومه  مرزبان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 73 | 1069-INT (R1) | مروری بر چالش های کارورزی در توسعه شایستگی و صلاحیت حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان | سعید  براهوئی مقدم، احمد  براهوئی مقدم | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 74 | 1014-INT | مروری بر شناسایی موانع و نقاط ضعف اجرای برنامه جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان | نورمحمد  براهوئی مقدم، اسدالله   مرادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 75 | 1169-INT | مروری بر نقش برنامه درسی پنهان بر کیفیت آموزش کارورزی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | احسان  افشاری نژاد، امیررضا  پهلوان زاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 76 | 1125-INT (R1) | مطالعات تطبیقی کارورزی در نظام های تربیت معلم و بررسی آموزه های جهانی | محمد علی  پیرکمالی، مائده  لطیفی، فاطمه  شهرکی، زهرا  میرکمالی، مهدیه  پیرکمالی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 77 | 1090-INT | مطالعه تطبیقی مدل های مبتنی بر فناوری "TPACK"؛ “SQD” و "COACTIV" در توانمندسازی حرفه ای دانشجو معلمان در کارورزی | مریم  صیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 78 | 1104-INT | مطالعه تطبیقی وضعیت کارورزی ایران، کانادا و استرالیا | فاطمه  خلیلی صدرآبادی، فائزه  زارع شاهی، فرشته  کتبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 79 | 1034-INT | مطالعه و بررسی تطبیقی کارورزی از دارالمعلمین تا دانشگاه فرهنگیان | اصغر  شهبازی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 80 | 1082-INT | مولفه های اهمیت کارورزی در آمادگی دانشجو معلمان برای ورود به کلاس درس از دیدگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان (یک پژوهش کیفی) | معصومه  محمدآبادی، اعظم السادات  پیش بین | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 81 | 1002-INT (R1) | نقد و بررسی برنامه کارورزی در تربیتمعلم کشور پاکستان | ابوالفضل  خدامرادی، علیاکبر   کمالینهاد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 82 | 1051-INT (R1) | نقش کارورزی در توسعه حرفهای دانشجومعلم | راحله  محمدباقر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 83 | 1071-INT | نقش کارورزی در صلاحیت حرفهای معلمان: مسیری برای تربیت معلم فکور | سیده سمیه  جلیل آبکنار، عارفه  گرجی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 84 | 1046-INT (R1) | نگاه تحلیلی انتقادی به برنامه درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجو معلمان | زهرا  وحیدی، اشرف  میرحیدری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 85 | 1116-INT | نگاهی به جایگاه کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و آسیب شناسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه | علی  همتی، سید مسعود  مصطفوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 86 | 1028-INT | واکاوی تجارب زیسته استادان راهنمای کارورزی از برنامه جدیدکارورزی دردانشگاه فرهنگیان | اله نظر  علی صوفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 87 | 1096-INT | واکاوی تجارب زیسته دانشجومعلمان رشته آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه دانشگاه فرهنگیان از نقاط قوت کارورزی | محمد  جاودانی، عارفه  معنوی، مینا  مسعودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 88 | 1154-INT | واکاوی تجارب زیسته معلمان آموزش دیده در دانشگاه فرهنگیان از میزان کارآمدی کارورزی در توانمندی و مهارت حرفه ای معلمان در کلاس درس با توجه به موانع و چالش های اجرای آن | لیلا  عباسزاده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 89 | 1087-INT | واکاوی تجارب زیستۀ کارورزی: تحلیل نظر استادان راهنما | رضا  ممشلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 90 | 1074-INT | واکاوی تجربه زیسته دانشجومعلمان و فارغالتحصیلان پردیس دخترانه دانشگاه فرهنگیان البرز: چالشها و مهارتهای مورد نیاز کارورزی | فاطمه  رنجبرکهن، حدیثه  رحیمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |